Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plánování trajektorie robota v dynamicky měnícím se prostředí s ohledem na splnění specifického cíle
Koten, Jan
Cílem práce je optimalizovat trajektorii robotu v soutěži Ketchup house. Pro tento problém byl navrhnut systém mapování prostředí. Jako ideální řešení bylo zvoleno skenování známého prostředí pomocí kamerového modulu a laserového zařízení. Pomocí laserového zařízení a kamerového modulu je možné naskenovat devět hledaných objektů namísto jednoho, které poskytovalo předchozí řešení. Celý systém byl doplněn proximitním snímačem pro zvýšení efektivnosti detekce. K nalezení konkrétní pozice objektu na hracím poli byly použity metody segmentace obrazu, a to konkrétně detekce linií a prahování. K navrženému řešení byla implementována nová herní strategie a nový způsob reprezentace hracího pole. Celý systém je aplikován na robotu K4, který byl vytvořen týmem PEF MENDELU AiStorm.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.